کشف سازه فلزی مرموز شبیه به مونولیت ادیسه فضایی در صحرای نوادا

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

کشف سازه فلزی مرموز شبیه به مونولیت ادیسه فضایی در صحرای نوادا

۵۶ بازديد
کارکنان اداره حیات وحش «یوتا» حین گشت زنی هوایی با سازه فلزی عجیبی در این منطقه روبرو شده‌اند که شبیه مونولیت ادیسه فضایی به نظر می‌رسد.

تاکنون خبرهای بسیاری از رویت UFO در نقاط مختلف جهان منتشر شده اما اینبار نوبت به پیدا شدن سر و کله مونولیت‌های معروف فیلم «ادیسه فضایی» رسیده است. کارکنان اداره حیات وحش یوتا حین گشت زنی با هلیکوپتر به سازه فلزی عجیبی برخورد کرده‌اند که مشخص نیست چگونه از آنجا سر در آورده است.

این جسم فلزی ناشناخته موسوم به «UMO» (برگرفته از سرواژه‌های «Unexplained Metal Object» به معنی شی فلزی غیر قابل توضیح) ظاهری عجیب و جالب دارد و در منطقه جنوب شرقی صحرای یوتا رویت شده است.

مسئولان این ناحیه بیانیه‌ای منتشر کرده‌ و در آن به شکلی طنزگونه موجودات فضایی را خطاب قرار داده‌اند: «فارغ از اینکه متعلق به کدام سیاره هستید، نصب هر گونه اثر هنری یا برپایی سازه بدون مجوز در زمین‌های تحت اداره دولت فدرال ممنوع است.»

«برت هاچینگز»، خلبان هلیکوپتر حامل کارشناسان حیات وحش که شانس بازدید مونولیت از نزدیک را داشته عقیده دیگری دارد: «به نظرم این موج جدیدی از کارهای هنری است یا شاید پای یکی از طرفداران سرسخت ادیسه فضایی ۲۰۰۱ در میان باشد.»

مقامات دپارتمان امنیت عمومی یوتا برای جلوگیری از هجوم مردم به این منطقه دور افتاده از اشاره به مکان دقیق UMO خودداری کرده و به علاقمندان درباره خطرات بازدید هشدار دادند: «این سازه در منطقه‌ای بسیار دور افتاده قرار دارد و در صورتی که افراد قصد تنهایی بازدید کردن از این ناحیه را داشته باشند، احتمال گرفتار شدن آنها وجود دارد.»

قرار است «دفتر مدیریت اراضی یوتا» درباره سرنوشت این سازه و لزوم تحقیقات بیشتر تصمیم‌گیری کند.

منبع اصلی خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.