پاوربانک جدید از شیائومی بخاری جیب است

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

پاوربانک جدید از شیائومی بخاری جیب است

۷۷ بازديد

شیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسباب بازی چینی است که در آن می توان هر نوع محصول را در محدوده محصولات خود مشاهده کرد. اگرچه شیائومی سود بیشتری از بخش تلفن های هوشمند کسب کرده است ، اما برخی از ابزارهای جالب باعث شده است تا این شرکت در زمینه زبان بیشتر شود و محبوبیت خود را کسب کند.

شیائومی اخیراً پاوربانک را فاش کرد که در واقع یک بخاری جیبی است. این ابزار برای زمستان ها گزینه مناسبی است و افراد می توانند دست خود را با آن گرم کنند. این گودر می تواند دمای 52 درجه را تأمین کند و گرمای کافی را تأمین کند. پاوربانک برخلاف هر پاور بانک دیگری نیست و مانند رادیویی کوچک است که با یک محفظه آلومینیومی انتقال حرارت می دهد.

از نظر ایمنی ، این دستگاه با استفاده از فناوری ترکیبی چند ماده ای باعث ایجاد آتش نمی شود. دو سوئیچ فیزیکی روی دستگاه وجود دارد ، یکی برای فعال کردن شارژ تلفن و دیگری برای فعال کردن بخاری.

5 ثانیه طول می کشد تا این بخاری به دمای مطلوب برسد و پس از رسیدن به دمای 52 درجه ، ترموستات تثبیت می شود. ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است و از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار نیست.

http://khanehpak.parseblog.ir/post-21248.html

آموزش صحیح نحوه دویدن

اگر به طور صحیح ندوید، پاهای شما دقیقاً همان بخشی از بدنتان خواهد بود که دچار آسیب می شود. اگر مرتب می دوید، بسیار مهم است که تکنیک صحیح آن را برای قدم برداشتن در هنگام دویدن بدانید. دویدن از راه صحیح به تأثیر بیشتر ورزش کمک می ‌کند و باعث می ‌شود که فشار بیش از حد زیادی به پاهای شما وارد نشود.

همچنین خطر آسیب دیدگی را کاهش می دهد و باعث می شود که بدن شما به طور عمومی خستگی کم تری را احساس کند. در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه از این تکنیک صحیح استفاده کرده و بتوانید صحیح بدوید تا از آسیب دیدگی ها جلوگیری شود.

بقیه آموزش اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.