کدام یک بهتر است: ساعت هوشمند یا معمولی؟

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

کدام یک بهتر است: ساعت هوشمند یا معمولی؟

۴۲ بازديد

ساعت یکی از وسایلی است که هر شخصی حتی اگر علاقه ای به استفاده از حداقل یکی از آنها نداشته باشد ، بهترین مارک باشد یا مارک معمولی در بین دستگاه هایش ، در حالی که دیگران علاقه زیادی به خرید و مشاهده دارند.

آنها دوست دارند زیباترین و ارزشمندترین ساعتهایی را که به سبکهای مختلف می پوشند داشته باشند.

حتماً نام ساعت هوشمند را قبلاً شنیده اید. ساعتی که به شدت تحت تأثیر فناوری قرار گرفته و مفهوم کلی ساعت را تغییر داده است ، اکنون به عنوان یک گجت یا گجت پوشیدنی شناخته می شود.

آیا این دستگاه در سال های اخیر به گونه ای وارد بازار شده است که بسیاری از خریداران درگیر خرید ساعت یا ساعت هوشمند هستند؟

درصد زیادی از مردم بر این باورند که اصالت ساعت های معمولی با ساعت های هوشمند قابل مقایسه نیست ، که با بررسی برخی موارد می توان اثبات کرد. آیا شما آماده یک ساعت هوشمند با کت و شلوار و سبک متناسب هستید؟

پاسخ شما قطعاً منفی خواهد بود.

از نظر بسیاری ، یک ساعت معمولی سوئیسی از این برند یک خرید کاملا لوکس است که نیازی به شارژ باتری ندارد و وضعیت رسمی خود را حفظ می کند ، اما برای دیگران خرید ساعت هوشمند متصل به تلفن همراه امری عادی و مرتبط است. شاید اپل واچ؛ این یک خرید جالب و ارزشمند است.

امروزه سرعت توسعه و انتشار فناوری ها بسیار زیاد است. وقتی بهترین و محبوب ترین مارک های ساعت Seiko ، Orient ، Fortis و ... به پایان رسید و یکی از آنها به عنوان یک کالای لوکس و مجلسی درآمد ، هیچ کس تصور نمی کرد که روزی تنوع مارک های ساعت فقط گسترش یابد.

در عوض ساعت های هوشمندی تولید می شوند که در نهایت زمان را نشان نمی دهند و عملکردهای جالب دیگری را نیز در اختیار مردم قرار می دهند.

زمانی بود که بیشتر ما دوست داشتیم در خانه کامپیوتر داشته باشیم ، اما کمی بعد لپ تاپ ها ، کنسول های بازی ، تبلت ها ، تلفن های هوشمند مختلف و ... پشت ویترین مغازه ها ظاهر شد و همه را به فکر فرو برد ، خصوصاً جوانان. او مشغول بود. در همین حال ، ساعت هوشمند همگام با این کاروان همراه بود و طرفداران نسبتاً زیادی پیدا کرد.

اکنون هر دو شرکت در حال ساخت ساعت های هوشمند هستند ، اما آیا می توان آنها را با ساعت های معمولی مقایسه کرد؟ دلایل زیادی وجود دارد که باید یک ساعت معمولی بخرید ، اما ساعت های هوشمند نکات مثبتی نیز دارد که علاقه مندان به فناوری را به سمت خرید سوق می دهد.

مزایای ساعت هوشمند

امکان تماس با تلفن همراه و نمایش تماس ، پیام و ... که در کلاس به آنها نیازی ندارید
برنامه هایی مانند Google Map و برنامه های دیگر را می توان بر روی آن نصب کرد.
به دنبال افرادی بگردید که به دنبال فناوری هستند
امکان نمایش زمان هم در جهت عقربه های ساعت و هم به صورت دیجیتال
امکان نمایش تنفس ، ضربان قلب ، گام شمار و سایر موارد مربوط به سلامتی


مزایای ساعتهای معمولی

ساعتهای معمولی مارک های متنوعی دارند که می توانند متناسب با هر بودجه و سلیقه ای مدل شوند.
بدون نیاز به شارژ ، باتری مارک های طولانی و حتی مجلل ترین سال ها نیازی به تعویض ندارند
این یک ساعت قابل اعتماد ، تست غیرفعال و بدون ارتقا است
علاوه بر لپ تاپ یا تلفن هوشمند ، خرید یک ساعت معمولی منطقی است.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.