پایان صحبت باتری آیفون 12 ، نتیجه باتری پس از مدت ها است

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

پایان صحبت باتری آیفون 12 ، نتیجه باتری پس از مدت ها است

۵۰ بازديد

از زمان عرضه سری آیفون 12 ، بیشتر بحث در مورد این سری مربوط به قسمت باتری بود. به دلیل وجود 5G در این دستگاه ها و همچنین استفاده اپل از معماری 5nm برای ساخت این پردازنده ، صحبت های زیادی در مورد عملکرد باتری این سری وجود دارد ، اما در نهایت امتیاز باتری آیفون 12 توسط GsmArena مشخص شد. الان تمام شد ، بگذار همه چیز تمام شود.

ضعف دائمی در آیفون ها ، باتری این دستگاه ها بود ، اما با عرضه آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو ، اپل با تمام دستگاه های قبلی خود این ضعف را برطرف کرد و سال 2019 را به بهترین سال برای آیفون ها در همه بخش ها تبدیل کرد.

بسیاری از کاربران معتقد بودند که با عرضه آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس ، اپل بار دیگر عملکرد باتری این دو دستگاه را بهبود می بخشد تا حاشیه موجود باتری آیفون را از بین ببرد ، اما متأسفانه سری آیفون 12 عملکرد باتری کمتری دارند از آیفون 11.

نمره باتری آیفون 12 نشان دهنده وضعیت خوب این دستگاه در بخش باتری است اما در مقایسه با آیفون 11 ، شاهد کاهش امتیاز باتری آیفون 12 هستیم. بر خلاف باتری آیفون 3110 میلی آمپری ، آیفون 12 از باتری 2815 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که حدود 10٪ باتری آیفون 11 است. با این حال ، اپل به کاربران وعده عملکرد بهتر این دستگاه را در رابطه با پردازنده A14 Bionic داده است.

به طور کلی ، آیفون 12 امتیاز 84 ساعت را کسب کرد ، تقریبا 10 ساعت کمتر از آیفون 94 94 بود. با این حال ، لازم به ذکر است که به روزرسانی های آینده عملکرد باتری دستگاه را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. اما در صورت نیاز به شارژ دستگاه می توانید با استفاده از شارژر 15W MagSafe دستگاه را در مدت 30 دقیقه تا 30٪ شارژ کنید.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.