وال استریت ژورنال همچنین به کمپین Epic Games برای کاهش هزینه های اپل

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

وال استریت ژورنال همچنین به کمپین Epic Games برای کاهش هزینه های اپل

۷۷ بازديد

درگیری میان Epic Games و اپل جنجالی را در فضای مجازی برانگیخت که منجر به حذف حساب Fortnite و Epic Games برای اپ استور شد و سرانجام کمپین Epic Games علیه سیاست های اپل.


اخیراً مشخص شد که Epic Games در حال مذاکره با کمپانی های اطراف است تا کمپینی را علیه سیاست های فروشگاه اپل اپل انجام دهد و اکنون مشخص شده است که رسانه های خبری به کمپین بازی های اپیک پیوسته اند.

در این نامه که از طرف مقامات ارشد رسانه های پیشرو خبر از قبیل وال استریت ژورنال ، نیویورک تایمز و واشنگتن پست امضا شده است ، آمده است که قوانین اپل مانع از سرمایه گذاری بیشتر برای بهبود کیفیت محتوای اخبار می شود.

علاوه بر درخواست هایی که رسانه های خبری برجسته دنیا به اپل ارسال کرده اند ، یک بند وجود دارد که نشان می دهد هزینه های اپل 15٪ کاهش می یابد. اپل اساساً مبلغ 30٪ درامد برنامه و بازی را از فروشگاه App دریافت می کند.

در رسانه های خبری ، اگر کاربر برای اولین سال استفاده از مطالب خبری هزینه اشتراک را بپردازد ، اپل 30٪ هزینه دریافت می کند ، و در صورت تمدید کاربر هزینه اشتراک ، هزینه آن به 15٪ کاهش می یابد. رسانه های خبری خواستند که از ابتدا فقط 15٪ کمیسیون کسر شود.

اسناد دادگاه نشان می دهد که اپل مبلغ 15 درصد هزینه را برای محصولات و برنامه های آمازون ارائه کرده تا Amazon Prime را به سکوی خود بکشاند. Amazon Prime یکی از بزرگترین رقبا Netflix است که آمازون تحت مدیرعامل جف بزوس سرمایه گذاری زیادی را انجام داده است و پیش بینی می شود طی سالیان متمادی بخش قابل توجهی از بازار پخش محتوای ویدیو را ضبط کند و سهم رقبایی همچون نتفلیکس و هولو را کاهش دهد.

با این حال ، شایعات مربوط به سهم بزرگی اپل در آمازون باعث شده است تا شرکت های دیگر نیز خواستار هزینه های مشابه شوند. وال استریت ژورنال شریک اخبار Apple Plus اپل است و از قبل برخی از اخبار را ارائه می دهد.

در همین حال ، سازمانهای اروپایی و آمریکایی به دلیل انحصار دادخواستی علیه اپل تشکیل شده اند. این درحالی است که Spotify در سازمان های اروپایی علیه Apple شرکت دادخواست داد. Spotify معتقد است اپل رقابت این شرکت با سرویس موسیقی Cupertino را برای شرکت دشوار کرده است.

منبع خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.