شیائومی بند 3 را مرور می کند

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

شیائومی بند 3 را مرور می کند

۵۰ بازديد

اگر تا به حال به سازندگان دستبند هوشمند نگاه کرده اید ، به جای درست آمده اید. دستبند هوشمند شیائومی به دلیل قیمت رقابتی و کیفیت ساخت مناسب از ابتدای عرضه در سال 2014 بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

اما عرضه نسخه دوم این محصول در سال 2016 ، شیائومی را با قیمت کمتر از 100 دلار به محبوب ترین دستبند هوشمند تبدیل کرد.

حالا ، دو سال بعد ، شیائومی دستبند نسل سوم هوشمند خود را با چندین پیشرفت از جمله صفحه نمایش بزرگتر و سنسورهای دقیق تر ، برای ادامه تسلط بر این بخش از بازار ، معرفی کرده است. فروش شیائومی Mi Band 3 بیش از یک میلیون در کمتر از دو هفته خبر از استقبال خوب کاربران از جدیدترین محصولات پوشیدنی شیائومی داده است.

اگرچه میبند 3 از طراحی لوکس و ظریف برخی از رقبای گران قیمت خود برخوردار نیست ، اما تغییرات بزرگی در این زمینه مشاهده شده است که این توانایی را دارد که کاربران را برای ارتقاgrade به ساعت جدید شیائومی متقاعد کند. این دستگاه مانند نسل قبلی خود 20 گرم وزن دارد و محصولی بسیار سبک است تا در فعالیت های مختلف ورزشی مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکند.

اگرچه میبند 3 افزایش قابل توجهی در اندازه نداشته است ، اما اکنون به یک صفحه نمایش 0.78 اینچی قدیمی سیاه و سفید با رزولوشن 128 80 80 پیکسل مجهز شده است ، این اندازه برای نمایش اطلاعات دو برابر میبند 2 است. حمل.

دستبند هوشمند Mayband 2 علاوه بر طراحی منحنی در کناره های خود ، از یک سطح صاف در قسمت نمایشگر استفاده می کند که این نیز از اجزای کاهش جذابیت بصری آن بود. اما در می بند 3 ، شیائومی از سطح برآمده و گوشه های منحنی برای مواجهه با محصولات زیباتر استفاده کرد.

اما این زبان طراحی علاوه بر اینکه به روکش ضد خش روی ساعت مجهز نیست ، باعث آسیب پذیری باند 3 شده و پس از مدتی استفاده ، به دلیل غیر ارادی دچار خراشیدگی زیاد و آسیب فیزیکی می شود. برخورد با محیط اطراف.

شیائومی با بهبود توانایی نفوذ در مایعات و دستیابی به استاندارد IP68 ، دستبند هوشمند جدید خود را به گزینه ای مناسب برای اندازه گیری اجزای مختلف هنگام شنا تبدیل کرده است. به گفته مدیران شیائومی ، این دستبند تا عمق 50 متری ضد آب خواهد بود.

مچ بند هوشمند جدید شیائومی به نسخه بلوتوث 4.2 مجهز است و با تلفن های هوشمند دارای نسخه اندروید 4.4 یا بالاتر و آیفون های دارای نسخه iOS 9 یا بالاتر سازگار است. برای استفاده از این دستبند هوشمند ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Mi Fit را از فروشگاه مرتبط با سیستم عامل تلفن خود بارگیری کنید و سپس دستگاه خود را با Mi Band 3 جفت کنید.

برگه بعدی که Activity نام دارد ، مربوط به فعالیت های ورزشی است. در جایی که کاربر می تواند سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) را با تلفن هوشمند خود فعال کند ، یکی از حالت های پیاده روی ، دویدن ، دویدن روی تردمیل و دوچرخه سواری ، اطلاعات دقیق در مورد مسافت طی شده ، نظارت دقیق بر ضربان قلب در هنگام ورزش ، کالری سوزانده شده ، و سایر ملفه های مهم آورده شده.

طبق گفته شیائومی ، این شرکت در آینده حالت های ورزشی از پیش تعیین شده بیشتری مانند شنا را به برنامه Fit اضافه خواهد کرد. البته یکی از نقاط ضعف در بند 3 عدم امکان فعال سازی شروع فعالیت های ورزشی از طریق مچ بندها است و کاربر باید این کار را با مراجعه به تلفن هوشمند خود و از طریق برنامه انجام دهد.

بخش آخر ، Profile نیز به تنظیمات مورد نظر کاربر باز می گردد. اطلاعات شخصی را وارد کنید ، برنامه ها را از طریق تلفن انتخاب کنید تا از طریق بند 3 به اعلان های آنها اطلاع داده شود ، هدف خود را تعیین کنید که روزانه مسافت خاصی را طی کنید ، دوستان خود را برای مقایسه فعالیت بدنی روزانه خود اضافه کنید ، حساب ها را به سرویس های نظارت بر سلامت سایر کاربران مانند Google Fit ، فعال کردن قابلیت باز کردن قفل تلفن هوشمند بدون نیاز به گذرواژه هنگام نزدیک شدن به بند 3 ، نحوه نمایش تنظیمات و بخشهای مختلف بر روی دستبند و تعریف فعالیتهای خاص برای برنامه ، برای نظارت دقیق بر همه فعالیتهای روزمره کاربر ، فقط بخشی از ویژگی ها و تنظیمات در اختیار کاربر قرار دارد تا بتواند با توجه به نیازهای خود از دستبندهای هوشمند بیشترین بهره را ببرد.

یکی از بزرگترین چالشهای سازندگان ساعتهای هوشمند و دستبندها شناسایی و بهینه سازی الگوریتمی دقیق برای شمارش تعداد مراحل و مسافت طی شده توسط کاربران است. Miband 3 اگرچه به سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) مجهز نیست ، اما در تشخیص نوع فعالیت کاربر از دقت خوبی برخوردار است. با این حال ، اگر در این زمینه به اطلاعات بسیار مفصلی نیاز دارید ، توصیه می شود به دنبال دستگاهی مجهز به سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) باشید تا خطاهای محاسبه فعالیتهای کاربر را کاهش دهد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.