ساعت ورزشی دخترانه

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

ساعت ورزشی دخترانه

۲۴ بازديد
گاهی اوقات به عنوان "Nautilus Light" نامیده می شود ، Patek Philippe Aquanaut یک ساعت ورزشی لوکس باورنکردنی است که به راحتی پوشندگان خود را از لباس های ورزشی ، فعال به دنبال لباس های زیبا به دنبال تجارت و عصر می برد.


Aquanaut در سال 1997 ، بیش از 150 سال پس از تاسیس Patek Philippe راه اندازی شد ، عملکردی استثنایی همراه با جزئیات سبک پیچیده ارائه می دهد. به لطف مقاومت در برابر آب 120 متر ، غواصان توانایی آن را برای پایین آمدن فراتر از عمق تفریحی درک می کنند.


با توجه به افزایش برندهای مختلف در تولید ساعت مچی ، خریداران برای انتخاب یک ساعت مچی خوب کمی دچار سردرگمی خواهند شد. از بنردهای قدیمی ساعت تا بنردهای نوظهور، همه در فکر تولیدات ساعتها خوب با قیمت و کیفیت و متریال مناسب هستند.

خیلی از افراد علاقه دارند تا ساعت های مچی کلاسیک را برای خود انتخاب و خرید کنند. اما نسل جوان امروزی علاقه بیشتری به استفاده از ساعت های مچی با قابلیتهای بیشتر و امکانات جذابتر ، همراه با طرحهای زیباتر هستند.

قیمت ساعت مطمئنا یکی از مهم ترین مواردی هست که افراد در هنگام مشاهده ساعتهای مچی پرفروش به آن توجه می کنند. همچنین برند ساعت همیشه برای ما ایرانیان یک نکته مهم در هنگام خرید هر وسیله ای هست.

با توجه به این موارد و موارد دیگری مانند جنس بدنه ساعت ، طراحی و متریال آن و امکانات و کیفیت قطعات آن ما سعی کرده ایم یک لیست خوب از ساعت های مچی پرفروش که در بازار ایران فروش خوبی داشته اند را به شما معرفی کنیم.

منبع: سایت کوک باش- پرفروشترین ساعت مچی


تاریخچه و بررسی Patek Philippe Aquanaut


هنگامی که مصرف کنندگان تمایل خود را برای جایگزینی برای ساعتهای Patek Philippe’s Nautilus ابراز کردند ، این شرکت با طراحی Aquanaut به آن پاسخ داد. گرچه قیمت آن کمتر از ناوتیلوس است ، اماکن اصلی Aquanaut. 5060 دارای یک تاج پیچ دار و یک جعبه سه بخشی بود که دارای یک شکل گرد و هشت ضلعی بود که از Nautilus نماد الهام گرفته شده است.


نوار "گرمسیری" ، که هنوز در Aquanauts جدید موجود است ، نوعی ابتکار در کامپوزیت مقاوم در برابر سایش بود ، با یک الگوی بافت دلپذیر که نقوش گیلوچه برجسته دیده شده در صفحه را تکرار می کند. تا به امروز ، بند لاستیکی Aquanaut باید بریده شود تا متناسب با صاحب آن باشد. انتهای بریده شده بند در یک قلاب دو تاشده محصور شده است که در هنگام بسته شدن از علامت تجاری Patek Philippe با نام تجاری Calatrava برخوردار است.

آکوانات سیاه پاتک فیلیپ به قیمت 5402 دلار در Worth فروخته شد

در Worth با قیمت 5402 دلار فروخته شده است.


کد اصلی Patek Philippe Aquanaut تهیه ساعتهای 5060A و 5060J دشوار است ، زیرا در ابتدا فقط 1000 ساعت عرضه شد. Aquanaut 5060A با فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، در حالی که 5060J با طلای زرد 18k بود. قطر هر دو 36 میلی متر بود و هر دو به حرکات کالیبر 330 SC Patek Philippe متکی بودند.


اندکی پس از مراجعه 5060 منتشر شد ، پاتک فیلیپ "جامبو" را به خط جدید خود اضافه کرد. Aquanaut Jumbo با یک جعبه 38 میلی متری و جزئیات طراحی مشابه. 5065 به عنوان refana Aquanaut در فولاد ضد زنگ عرضه شد. 5065A ، و در طلای زرد 18k به عنوان Ref. Aquanaut. 5065J در سال 2006 این ساعتهای محبوب متوقف شدند ، اما این شرکت خط تولید خود را به سرعت آغاز کرد و در سال 2007 آکواناوت ref 5167A را آزاد کرد.


امروز ، Patek Philippe مجموعه کاملی از ساعتهای Aquanaut را ارائه می دهد. گزینه های رنگ مورد و شماره گیری و گزینه های تسمه متفاوت است. این که آیا شما عاشق ظاهر کلاسیک و دوام مقاوم فولاد ضد زنگ هستید ، یا گزینه هایی مانند گل رز ، طلای سفید یا الماس را ترجیح می دهید ، می توانید حس سبک خود را با Aquanaut برآورده کنید.

صاحبان قابل توجه Patek Philippe Aquanaut


تعداد انگشت شماری از صاحبان معروف Patek Philippe Aquanaut وجود دارد. رینگو استار و پل مک کارتنی ، هر دو از مشاهیر بیتلز ، با همان مدل مشاهده شده اند: Ref. Aquanaut. 5167A ، در فولاد ضد زنگ از سرمایه گذار جورج سوروس عکس گرفته شده است که در حال بازپرداخت آکواناوت است. 5066A

آکوانات طلا پاتک فیلیپ

فروخته شده با ارزش 25،900 دلار.


پاول مک کارتنی در جلد مجله تایم ورزش Aquanaut خود را بسیار معروف می کرد ، در حالی که Aquanaut George Soros در عکسی که جلد بیوگرافی او را تزئین می کند دیده می شود.

چگونه می توان یک Aquanaut جعلی Patek Philippe را تشخیص داد


از آنجایی که تقلبیان حتی به فناوری برتر دسترسی بیشتری پیدا می کنند ، ایجاد ساعتهای لوکس تقلبی از جمله متقاعد کردن Patek Philippe Aquanauts را بیش از هر زمان دیگری پیدا کرده اند. این ساعت ها بخش عظیمی از صنعت ساعت تقلبی میلیارد دلاری را تشکیل نمی دهند ، اما قطعاً در آنجا موجود هستند.


قیمت به طرز مشکوکی پایین ، اغلب بسیار کمتر از ارزش بازار است

بدون جعبه یا هرگونه مدارک همراه ارائه می شود

آرم روی صفحه باید یک تکه فلز جداگانه باشد که روی صفحه اعمال می شود. اگر روی آن نقاشی شده باشد ، ساعت جعلی است

ایراداتی در ساخت که با بررسی دقیق به راحتی قابل تشخیص است: به دنبال کلمات غلط املایی ، حروف یا اعداد نادرست ، تاج کمی کج ، هرگونه پایان ناصاف و علامت گذاری های مهر یا حک شده ضعیف باشید.

خیلی ضخیم

بسیار سبک وزن

شماره های فرعی کمی از تراز خارج شده و یا حتی به سمت عقب اجرا می شوند

نشانگرهای ساعت و دقیقه نادرست است

جنبش های ارزان به جای جنبش معتبر پاتک فیلیپ


اگر با معامله وسوسه انگیز Patek Philippe Aquanaut روبرو هستید و قادر نیستید آن را برای بررسی دقیق داخل و خارج آن به یک متخصص طالع بینی مطلع کنید ، مطمئن شوید که آن را با یک عکس از مدل دقیق مقایسه می کنید.

آموزش صحیح نحوه دویدن

اگر به طور صحیح ندوید، پاهای شما دقیقاً همان بخشی از بدنتان خواهد بود که دچار آسیب می شود. اگر مرتب می دوید، بسیار مهم است که تکنیک صحیح آن را برای قدم برداشتن در هنگام دویدن بدانید. دویدن از راه صحیح به تأثیر بیشتر ورزش کمک می ‌کند و باعث می ‌شود که فشار بیش از حد زیادی به پاهای شما وارد نشود.

همچنین خطر آسیب دیدگی را کاهش می دهد و باعث می شود که بدن شما به طور عمومی خستگی کم تری را احساس کند. در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه از این تکنیک صحیح استفاده کرده و بتوانید صحیح بدوید تا از آسیب دیدگی ها جلوگیری شود.

بقیه آموزش اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.