حراجهای برتر تماشای هابلوت با Worth

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

حراجهای برتر تماشای هابلوت با Worth

۲۷ بازديد
هابلوت که تازه وارد صحنه تماشا شده است ، با قرار گرفتن در لبه برش طراحی ساعت ، خود را به عنوان یک برند متمایز کرده است. شرکت ساعت سازی سوئیس در سال 1980 تاسیس شد و از آن زمان در تلاش است تا در هر ساعت خود نوآوری ایجاد کند. امروز ، هابلوت در حال ایجاد ساعت های نمادی با الهام از دنیای ورزش است ، از جمله داور بیگ بنگ سال گذشته که برای جام جهانی 2018 ایجاد شده است.

10. Hublot Classic Fusion Titanium 511.nx.1170 971084

طبق این مارک ، خط کلاسیک فیوژن ، که در سال 2010 به نمایش درآمد ، "ظریف ترین و ظریف ترین مجموعه" هوبلوت است و "از اولین ساعت های هابلوت ایجاد شده در اوایل دهه 1980 الهام می گیرد." در حالی که این ساعت برای آقایان سبک طراحی شده است ، اما این خط برای هر دو جنس در نظر گرفته شده است.

9. Hublot Big Bang Broderie Sugar Skull Fluo Sunflower 343.CY.6590.NR.1211

هابلوت در سال 2005 با مدل بیگ بنگ سر و صدا کرد (نگاه کنید به شماره 8) و سپس پیازهای بیشتری را با مدل های Broderie به ترکیب اضافه کرد. فلسفه طراحی مدل های Broderie ، لوکس بودن و رها شدن از کدهای ثابت بود.

8. Hublot Big Bang Split-Second Ice Bang Black
همانطور که از نام آن مشخص است ، خط Hublot Big Bang قصد داشت تا در اوایل دهه 2000 هنگامی که این برند آغاز به کار می کند ، برای شرکت سر و صدا ایجاد کند. بیگ بنگ مشابه Classic Fusion ادای احترام به اولین مدل های دهه 80 هابلوت را داد.

اگر فکر می کنید که به ساعتهای دیگری برای خرید نیاز دارید پیشنهاد می کنم که حتما از لیست سایت کوک باش و مقاله مربوط به بهترین ساعت جی شاک یک لیست خوب را مشاهده کنید.

7. Hublot Big Bang Broderie در سیاه

مانند Suger Skill Fluo Sunflower (شماره 9) ، Broderie با رنگ سیاه با دستبند تزئینی و صفحه گلدوزی شده خود را متمایز می کند. نسخه مشکی این مدل همچنین از یک روکش روکش الماس سیاه نیز برخوردار است.

6. هابلوت 1000857 بیگ بنگ

این ساعت دارای صفحه شماره گیری 48 میلی متری با قاب استیل و قاب کربن است. دارای عوارض تاریخ و کرونوگراف و حرکت خودکار است.

5. Hublot Big Bang 44 MM Steel

این ساعت از یک قاب فولادی ضد زنگ ساخته شده از جنس ساتن ، یک حاشیه ضد زنگ عمودی ساخته شده از جنس ساتن با 6 پیچ تیتانیوم H شکل برخوردار است. این صفحه سیاه مات و کریستال یاقوت کبود با درمان ضد بازتاب است. بند از لاستیک خط مشکی است.

4. بیگ بنگ هابلوت در رز گلد و سنگ فرش

این ساعت دارای قاب گل رز رز و حاشیه است که هر دو دارای تزئینات روکش نیز هستند. مواد باند چرم قهوه ای است.

3. Classic Fusion Chronograph Ceramic King Gold

Classic Fusion Chronograph در نظر گرفته شده است که راه حل هابلوت برای یک ساعت مچی مردانه مدرن باشد. هم زیبا ، هم با طراحی زیبا و هم کاربردی ، دارای دو متشکل کننده متقارن است. مدل King Gold به منظور ایجاد حس پیچیده ای به قطعه زمان است.

2. Hublot Big Bang Evolution

این ساعت مجهز به حاشیه استیل ضد زنگ ، صفحه شماره گیری مشکی ، بند لاستیکی مشکی و عملکرد زمانی است.

1. Hublot Classic Fusion Titanium در Full Pave

مداحان هابلوت که به دنبال درخشش هستند ، نیازی به جستجوی چیزی بیشتر از این ساعت روسازی کامل ندارند. همانطور که از نام آن پیداست ، قاب و قاب هر دو از تیتانیوم ساخته شده و با الماس های گرد تنظیم می شوند. صفحه شماره گیری شده نیز با روکش الماس پوشانده شده است و مجموعاً 3.5 CT الماس موجود در این ساعت را تشکیل می دهد.

آیا یک ساعت قابل توجه مانند Hublot دارید که می خواهید آن را بفروشید؟ بستر حراج آنلاین ما مکان مناسبی برای فروش ایمن ساعت خود و دریافت قیمت برجسته است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.