تفاوت بين سوخت هاي فسيلي و وسايل نقليه الكتريكي چيست؟

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

تفاوت بين سوخت هاي فسيلي و وسايل نقليه الكتريكي چيست؟

۵۰ بازديد
آينده متعلق به اتومبيل هاي برقي است. تفاوت بين سوخت هاي فسيلي و وسايل نقليه الكتريكي چيست؟ از دهه به دهه و سال به سال مي بينيم كه سرعت هضم ناپذير بعضي اوقات اتومبيل هاي جهان تكامل مي يابد و نحوه ساخت ، توليد و استفاده از آن را تغيير مي دهد.

با افزايش آلاينده ها و آلودگي ماشين آلات صنعتي ، توليدكنندگان و م institutionsسسات مرتبط با خودرو و محيط زيست به دنبال استفاده از وسايل نقليه سالم و تميز هستند تا سهم زيادي از آلودگي جهاني را كاهش دهند.


شايد بسيار عالي باشد كه روزي ديگر شاهد حضور اتومبيل هاي بنزيني در اطرافمان نباشيم ، اما تجربه نشان داده است كه هرگاه غول هاي خودروسازي در دنيا به دنبال اجراي ايده اي هستند ، همه را مجبور به اجراي ايده خود كرده و با دشواري به روش خود ادامه دهند.


دليل ديگر علاقه به وسايل نقليه سوخت پاك قيمت خودروهاي برقي و انرژي پاك است كه اگرچه امروزه بيشتر از ساير خودروها است اما مي تواند بسيار پايين تر از خودروهاي بنزيني با پيشرفت باشد.


بديهي است كه طبق قوانين ، سوخت هاي فسيلي بايد به مرور از اتومبيل ها خارج شوند و جايگزين آنها خودروهاي هيبريدي و برقي شود. آنها سوخت هاي فسيلي دارند و طبق برنامه در ده سال آينده ، اين افزايش بايد 5 درصد به بيش از سي درصد افزايش يابد.


اگر از كاهش منابع نفتي در جهان چشم پوشي كنيم ، بسياري از مشكلات و گراني هاي توليد بنزين و روند توليد ديگر براي بسياري از كشورهاي جهان ، به ويژه جهان سوم و كشورهاي در حال توسعه ، مقرون به صرفه نخواهد بود.


اما اكنون مشكلاتي وجود دارد كه از استفاده از اتومبيل هاي برقي و تميز جلوگيري مي كند. اولين مشكل تمايل عمومي به استفاده از آن است و به گفته كارشناسان هنوز تمايل عمومي وجود ندارد و مشكل ديگر سرعت پايين اين نوع اتومبيل در مقايسه با اتومبيل بنز است.

امروزه سرعت آنها كندتر است و اين بزرگترين مشكل تعداد زيادي از علاقه مندان به سرعت است و اندازه باتري در اتومبيل ها هنوز مسووليت مسافت هاي طولاني را ندارد.

متوسط ​​مدت زمان شارژ كامل براي يك ماشين الكتريكي بين 6 تا 7 ساعت است و اكنون اين بار با پر كردن مخزن يك ماشين بنزيني از ده تا بيست دقيقه مقايسه شده است ...؛ منطقي نيست كه يك سوم روز خود را با شارژ اتومبيل خود تلف كنيد.

مشكل بزرگ ديگر پارك اين ماشين ها است ، اين پاركينگ ها بايد سازوكار خاص خود را داشته باشند و مي توانند در هنگام پارك به برق متصل شوند.

بايد و نبايد ايستگاه هاي شارژ وسايل نقليه الكتريكي گسترش يابند و اين به خودي خود نمي تواند راه حلي براي بسياري از ترافيك انسان ها در دنياي امروز باشد و منتقدان معتقدند كه اتومبيل هاي برقي به طور دقيق و منظم كار نمي كنند و در شرايط بحراني و خطرناك ، راننده بايد احساس امنيت كنيد و ممكن است رد نشود.

قدرت اتومبيل هاي كوهستاني ستون ديگري است كه اين نسخه از اتومبيل هاي برقي نمي تواند به خوبي با بنزين رقابت كند.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.