بهترین ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

بهترین ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب

۴۹ بازديد

اگر می خواهید ساعت های سفارشی با زیبایی طراحی شده باشند ، دیگر به دنبال این نباشید زیرا Undone Watches شما را تحت پوشش قرار داده است.Undone از زمان راه اندازی در سال 2014 ، ساعتهای با سفارش و با کیفیت تولید می کند.تعادل بین شخصی سازی و دسترسی ایجاد کنید و آنها توانستند این چشم انداز را برجسته کنند.Undone Watches با تعهد خود به رضایت کامل مشتری ، اولین سفارشی ساز جامع ساعت سفارشی جهان را ایجاد کرده است.

ساعت مچی دیجیتال بهترین

این ساعت در برابر 50 متر در برابر آب مقاوم است و توسط کریستال تقویت شده K1 محافظت می شود. دارای شاخص های نقره ای و عقربه های ساعت براق سبز و آبی نازک است ، که خواندن زمان در تاریکی را آسان می کند. همچنین می توانید حرف "W" و عبارت "صنایع وین" را بر روی تلفن مشاهده کنید. دارای یک بند چرمی مشکی تمساح است که به خوبی با ویژگی های خاکستری و سیاه ساعت سازگار است.

ساعت مچی ap

ساعت مچی Vintage Killy یک ساعت شیک و ظریف است که با 9 مرحله برای شخصی سازی همراه است. سرانجام ، یک نسخه کاملا سیاه از شماره گیری دوم با یک نوار سفید وجود دارد.

ساعت مچی bentley

بعد از آن به شما این گزینه داده می شود که از بین چهار رنگ موردی یعنی نقره ای ، مشکی ، طلایی و رزگلد یکی را انتخاب کنید. در مورد کمربند ، شما می توانید رالی ، چرم ، تمساح ، کوردورا و پرلون را انتخاب کنید. اگر یک مدل جامد را انتخاب کنید ، یک گزینه اضافی برای اضافه کردن یک الگوی برای شخصی تر شدن آن دارید.اگر می خواهید ساعت های سفارشی با زیبایی طراحی شده باشند ، دیگر به دنبال این نباشید زیرا Undone Watches شما را تحت پوشش قرار داده است.

یکی از سایتهایی که می توانید انواع ساعتها را در ابتدا بررسی کنید و سپس برای خرید آنها اقدام کنید سایت کوک باش هست. این سایت یک راهمای خرید تخصصی در حوزه ساعت و انواع محصولات دیگر در حوزه اکسسوری می باشد.

ساعت مچی carlo perrugi

Undone از زمان راه اندازی در سال 2014 ، ساعتهای با سفارش و با کیفیت تولید می کند.Undone Watches با تعهد خود به رضایت کامل مشتری ، اولین سفارشی ساز جامع ساعت سفارشی جهان را ایجاد کرده است. ساعت مچی Batman: Dark Knight Watch دارای یک جعبه تیتانیوم درجه 40 میلی متر II است که برای یک پوشش خنک و مدرن ، ماسه کاری شده است.

ساعت مچی dior

این ساعت دارای یک صفحه شماره گیری خاکستری زیبا و یک حاشیه زیبا و تاکیمتر سیاه است. همچنین می توانید حرف "W" و عبارت "صنایع وین" را بر روی تلفن مشاهده کنید. اگر از طرفداران شوالیه تاریکی در گاتهام هستید ، قطعاً دوست دارید این ساعت را دوست داشته باشید.این ساعت عتیقه از معروف ترین ساعت های قرن الهام گرفته شده و با حرکت کرونوگرافی مکانیکی کوارتز هیبریدی ژاپنی کار می کند.این یک قاب 40 میلیمتری در فولاد ضد زنگ 316L و کریستال گنبدی سخت K1 دارد.

ساعت مچی essence

اولین گزینه شماره گیری یک شماره گیری ساده سیاه و خاکستری با اعداد عربی به رنگ کرم و شماره گیری های فرعی است که به صورت افقی قرار گرفته است.برای گزینه دوم ، ما یک شماره گیری سفید با اعداد عربی سیاه ، عناصر قرمز و آبی ، یک مقیاس از راه دور و صفحات زیر شماره گیری شده به صورت عمودی داریم.همچنین می توانید حروف اول تا هشت حرف را به دیسک اضافه کنید. پس از انجام این کار ، چندین گزینه برای سبک و رنگ ساعت به شما ارائه می شود. در آخر می توانید از بین قاب پشتی یا سخت شیشه ای یکی را انتخاب کنید.

ساعت مچی gucci

از طرف دیگر ، انتخاب یک قاب پشتی شیشه ای این گزینه را به شما می دهد که تصویری را به دلخواه خود اضافه کنید.این ساعت زیبا به عنوان ساعت مچی روزانه بسیار عالی عمل می کند اما می توانید آن را با ظاهری رسمی تر نیز بپوشید. این ساعت نظامی با طراحی شیک که برای استفاده روزمره ایده آل است کارایی بالایی دارد. تا 100 متر مقاومت در برابر آب زیادی دارد و آن را برای شنای تفریحی مناسب می کند.این ساعت با ترکیبی از اعداد بزرگ عربی و نشانگرهای ساعت ضخیم طراحی ساده و سرراستی دارد - هر دو به رنگ کرم نرم. این حروف اول دارای چهار سبک قلم است و می تواند سفید یا سیاه باشد.

ساعت مچی ibso

از طرف دیگر ، مدل مرسدس چهار گزینه مختلف رنگی دارد. می توانید از بین یک انیمیشن با شماره گیری تاریخ سفید یا یک انیمیشن با شماره گیری تاریخ سیاه انتخاب کنید.پنجره تاریخ بین 4 صبح تا 5 صبح گره خورده است.اغراق خواهد بود اگر همه آنها را نام ببرید ، بنابراین ما فقط به برخی گزینه ها اشاره می کنیم که همیشه در دسترس مدل های دیگر مانند بند و دستبند فلزی ناتو نیستند.

ساعت مچی ice watch

اکنون ، می توانید آن را به همان شکل درست کنید یا یک تصویر چاپ شده برای لمس شخصی تر را در آن قرار دهید. از آنجا که این ساعت یک نسخه ویژه است ، با گزینه های سفارشی سازی همراه نخواهد بود. این مورد از ماسه ساخته شده است برای یک پوشش شیک و مدرن.

ساعت مچی kolber

برای لمس نهایی ، کلمات "Gotham City Ranger from 1939" را بر روی دیسک خواهید یافت.کمپ Basecamp برنز "Kyoto Ghost" ظاهری ژاپنی و روستایی به خود می گیرد.برای دیسک کالیفرنیا ، نیمه بالایی دارای یک طرح کلی با اعداد رومی است ، در حالی که نیمه پایین دارای یک طرح کلی با اعداد عربی است.با این حال ، برای این ساعت ، اعداد رومی با حروف کانجی جایگزین شده اند.کمپ Basecamp برنز "Kyoto Ghost" از جهتی دیگر نیز خاص است زیرا اولین ساعتهای Undone با یک کیف برنز است. به طور کلی ، این ساعت احساس روح باستانی را نشان می دهد.اما با یک مکانیزم مدرن سیم پیچ اتوماتیک ژاپنی.

ساعت مچی led fort

Urban 34 Killy Orange Sterling اولین ساعت زنانه Undone Watch است. اما قبل از رسیدن به آن ، بیایید نگاهی به اجزای سازنده کیت بیندازیم.ساعت دارای دو شماره گیری فرعی ، اعداد عربی سیاه ، عقربه ساعت و دقیقه آبی و عقربه ثانیه ای قرمز است. و اگر واقعاً اهل طالع بینی هستید ، ساعت همچنین می تواند به جای حروف اول یک علامت ستاره اضافه کند. اکنون ممکن است ساعت با بند نارنجی پیش فرض همراه باشد ، اما شما می توانید از بین چهار رنگ دیگر انتخاب کنید.

ساعت مچی mgm

سرانجام ، این ساعت فقط دارای یک قاب پشتی شیشه ای است که می توانید با چاپ تصویری به دلخواه ، آن را سفارشی کنید. این شامل یک مورد از جنس استنلس استیل 40 میلیمتری و یک لنز پلی کربنات LEXAN است. اما اگر واقعاً به دنبال الگوی مینای دندان کالیفرنیا نیستید ، می توانید طرح شماره گیری کلاسیک سیاه یا آبی را انتخاب کنید. فقط می توانید حداکثر سه حرف داشته باشید و در چهار قلم مختلف و دو رنگ موجود است.

ساعت مچی naviforce مدل nf9068

برای دست دوم هم همینطور. در آخر این ساعت دارای یک قاب پشتی شیشه ای است که می توانید با ارسال تصویری که روی آن چاپ می شود ، آن را شخصی سازی کنید. Undone Watches برای ایجاد UNDONE x Noritake Pointing Boy 2. این شامل یک مورد از فولاد ضد زنگ سیاه و یک کریستال جامع تک گنبد K1 است. با تطبیق مورد مشکی ، یک بند پارچه ای مشکی مقاوم و راحت داریم.

ساعت مچی obaku

در مورد ساعتهای سفارشی خود ، Undone Watches می خواهد به مشتریان خود این آزادی را بدهد که از بین مواد مختلف برای ساعتهای مورد نظر خود انتخاب کنند.بندهای پارچه ای یا بندهای چرمی را ترجیح می دهید ، Undone Watches شما را پوشش داده است. انتخاب مواد از طریق فرآیندهای پیچیده و کنترل دقیق کیفیت برای اطمینان از کامل بودن شکل نهایی آن انجام می شود.

ساعت مچی romanson

قبل از انتخاب ساعت باید درمورد عملکردها و ویژگیهای خاصی که می خواهید فکر کنید.ابتدا باید نگاهی به مدلهای ساعت موجود بیندازید.

ساعت مچی rado مدل centrix

برای هر ساعت ، تعداد مراحل متفاوت خواهد بود ، اما صفحه همچنان تعداد مراحل و مکان فعلی شما را در روند سفارشی سازی نشان می دهد.برای خاص تر شدن آن ، Undone Watches غالباً این امکان را به شما می دهد که حروف اول یا نام خود را به ساعت اضافه کنید.هک ، شما حتی می توانید یک حکاکی روی یک قاب پشتی جامد یا یک عکس در یک لیوان اضافه کنید.بهترین قسمت این است که شما قادر خواهید بود هر گزینه و ترکیبی را که روی خود تصویر نشان داده شده است مشاهده کنید.

ساعت مچی swish

هنگامی که از طرحی که به ایجاد آن کمک کرده اید راضی هستید ، وقت آن است که سفارش دهید و به دستان ماهر پشت ساعتهای Undone اجازه دهید کار خود را انجام دهند.وقتی ساعت سازها با دقت قطعات جداگانه ای را که برای ساعت خاص خود انتخاب کرده اید مونتاژ می کنند ، طرح های شما زنده می شوند. Undone Watches نه تنها ساعت سفارشی شما را پس از مونتاژ برای شما ارسال نمی کند. پس از یک بررسی نهایی ، بسته بندی و تحویل شما می شود. طراحی ها نه تنها خلاقانه هستند بلکه به خوبی فکر شده اند.

ساعت مچی up

با Undone Watches ، آزادی انتخاب زیادی به مشتری داده می شود. به مشتریان گزینه های مختلفی برای هر ملفه داده می شود و همچنین می توانند تغییراتی را که ایجاد کرده اند مشاهده کنند. اما از اینکه قیمت بسیاری از ساعت ها کمتر از 500 دلار است ، کاملاً متعجب خواهید شد. و قطعاً یافتن مارک ساعتهایی که ساعتهای سفارشی بهتری نسبت به ساعتهای لغو شده ارائه دهند دشوار خواهد بود.

منبع خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.