برند های ساعت سوئیسی

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

برند های ساعت سوئیسی

۲۴ بازديد

تلاش برای درج لیست تمام مارک های ساعت سوئیسی تقریباً شبیه تلاش برای نام بردن از هر ماهی در اقیانوس است. سوئیس همچنان قلب تپنده صنعت ساعت سازی است که ده ها نفر از بهترین ساعت سازان کره زمین را در خود جای داده و به تولید ساعتهایی با بالاترین کیفیت و ساخت دست می دهند.

اگر از علاقه مندان تازه نفس هستید و از تعداد زیادی از مارک های ساعت لوکس موجود در بازار کمی ترسیده اید ، نترسید: ما این خلاصه سریع از 18 مارک ضروری کاملاً ضروری ساعت سوئیسی را جمع آوری کرده ایم. (واضح تر است ، برای برچسب ها: در حالی که برخی از این شرکت های ساعت در کشورهای دیگر مستقر هستند ، تمام ساعت های مچی آنها ساخت سوئیس است.)

Audemars Piguet

این مارک سوئیسی یکی از قدیمی ترین و مورد احترام ترین تجارت است ، اما احتمالاً شما آن را به عنوان سازنده Royal Oak (که به لطف تأییدهای Jay-Z ، Justin Bieber و تقریباً همه ستاره های NBA ) در خرده فروشی سخت تر از بلیط های BTS است.

بل و راس
درخشان بودن برخی ایده ها مانند سه راهی لوگوی جعبه Supreme و گردن بند پیانوی ، در سادگی نسبی آنها نهفته است. این قطعاً در مورد بل و راس صادق است ، که در اوایل دهه 90 پیشگام ساعت خلبان مربع بود و از آن زمان به بعد با استفاده از این زیبایی امضا کار می کند.


هنگام خرید ساعت های سوئیسی باید به یادتان باشد که ساعهای ژاپنی هم همیشه جزء بهترین برندهای ساعت در جهان بوده است. اگر قصد دارید در مورد انواع ساعت سیکو اصل اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنیم که حتما به سایت کوک باش سر بزنید و در مورد ساعتهای سیکو اطلاعات بیشتری کسب کنید.


بریتلینگپس

از ده ها سال پذیرایی از مردانی که برای کار خود از لباس های پارچه ای و سایه بان استفاده می کنند ، Breitling در حال حاضر چیزهای زیادی را در آن طرف درب کابین خلبان ارائه می دهد ، از جمله کالاهای اخیر با Kelly Slater's Outerknown و تولیدات مدرن ساعتهای غواصی پرنعمت از دهه 60

کارتیه

زیبایی امضای کارتیه را حفاری خواهید کرد یا نخواهید کرد ، اما همراهی با این جواهر تاریخی پاریسی شما را در میان یک شرکت جدی شیک قرار خواهد داد. محمد علی ، اندی وارهول ، تام فورد و خود شخص ، ایو سن لوران ، تنها چند افسانه است که امضای مستطیل شکل مارک تجاری را لرزاند ، در حالی که کانیه وست و تایلر خالق به ارتقا the سقوط در دالی کمک می کنند تا وضعیت را از بین ببرند . چه کسی نمی خواهد عضو آن باشگاه شود؟

هابلوت

Hublot اولین مارکی بود که یک ساعت طلای جامد را بر روی یک بند لاستیکی قرار داد ، که در سال 1980 به اندازه پوشیدن کفش های کتانی با کت و شلوار وحی و تجاوزکارانه بود. چهل سال بعد ، این برند هنوز در حال آزمایش مواد است و اخیراً در مورد چگونگی تراش کل یک کیف ساعت از یک بلوک یاقوت کبود آزمایشگاهی فهمیده است.


IWC

IWC ساعت Big Pilot خود را امسال دوباره طراحی کرد ، اما برای دیدن آن در کنار ساعت هایی که در دهه 1940 برای خلبانان انگلیسی ساخته بودند ، شاید نتوانید بگویید کدام یک است. هر چیز دیگری در مورد این ساعت - و هر ساعت دیگر ساخته شده توسط IWC - تمرینی برای تجمل گرایی از بالا به پایین است ، از کیف سرامیکی ماسه ای رنگ در نسخه Mojave Desert گرفته تا نشانگر جزر و مد در قایق بادبانی باشگاه Portugieser.


جاگر-لکولتر

معروف ترین خلقت Jaeger-LeCoultre ، Reverso ، برای بازیکنان چوگان در دهه 1930 طراحی شده است. همچنین ساعتی بود که دون دراپر وقتی نام خود را از در استرلینگ کوپر وارد کرد ، خریداری کرد. هر کجا که لباس خود را پوشیده اید ، آن را zhey-ZHER leh-KOOLT بگویید یا خطر دارد که به طور یکسان توسط افراد تبلیغاتی و افراد اسب مورد تمسخر قرار گیرد.


لونگز

وقتی هزاران دلار برای یک ساعت خرج می کنید ، ایده "ارزش خوب" فراتر از کمی ذهنی می شود. همانطور که گفته شد ، Longines هر آنچه که یک ساعت ساز درجه یک سوئیسی باید ارائه دهد (میراث ، حرکات سوئیسی با کیفیت بالا ، طراحی منحصر به فرد) را با یک قیمت (نسبتاً) قابل دستیابی ارائه می دهد. اگر چیزی با ظاهری پرنعمت و قابلیت اطمینان مدرن می خواهید ، دیگر به دنبال آن نباشید.


امگا

بیش از نیم قرن پس از ساخت نیل آرمسترانگ آنچه که می تواند بزرگترین انعطاف پذیر ساعت در تاریخ باشد ، Speedmaster امگا هنوز هم بیشترین تلاش برای ایجاد نام تجاری است. ساعت های ورزشی مکانیکی سخت ، تصفیه شده و پیشرفته بهترین کاری است که این برند انجام می دهد و بسیاری از آنها وجود دارد - با یا بدون اتصال به آپولو 11.


پانارای

اولین ساعت های Panerai برای نیروی دریایی ایتالیا ساخته شده اند ، با صفحه هایی که به لطف Radiomir ، رنگ درخشان اختراع شده ، سبز روشن می درخشند. رادیومیر رادیوکتیو است ، اما جزئیات طراحی اصلی Panerai و نسبت انبوه آن مانند همیشه خوب است.


پاتک فیلیپ

در بالاترین سطح ساعت سازی ، مقدار مشخصی از OCD یک دارایی محسوب می شود. یک نمونه از این موارد: پاتک فیلیپ تک تک اجزای ساعتهای آنها را به پایان می رساند - حتی آنهایی که هیچ کس به جز ساعت ساز هرگز آنها را نخواهد دید. این ، همراه با میراث نزدیک به 200 سال و ارزش فروش مجدد با ثبات مشهور ، چیزی است که این را به یکی از محبوب ترین مارک های کره زمین تبدیل کرده است.


Piaget

ساعت سازها مانند بزرگسالان دبیرستان ، ابرقهرمان ها را دوست دارند. پیاژه شهرت خود را به عنوان سازنده نازک ترین حرکات ساعت مکانیکی جهان در دهه 1950 به دست آورد و از آن زمان به بعد از آن بالا می رود. با ضخامت فقط 2 میلی متر (فقط ضخیم تر از یک پنی) ، جدیدترین Altiplano آنها یک ذهن سازنده ساعت سازی است ، البته یکی از مواردی که نمی خواهید در باشگاه بپوشید. برای آن ، به Piaget Polo نگاه کنید ، یک ساعت مچی از لحاظ جنایی که از دهه 70 به سبک فولاد در نظر گرفته شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.