اپل قصد دارد امسال 75 میلیون آیفون 5G را به بازار عرضه کند

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

اپل قصد دارد امسال 75 میلیون آیفون 5G را به بازار عرضه کند

۵۷ بازديد

در اکتبر امسال ، اپل از محصولات جدید آیفون ، اپل واچ و آیپد ایر رونمایی خواهد کرد. گزارش شده است که چهار مدل جدید آیفون وجود دارد که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند.

طبق گزارش امروز بلومبرگ ، اپل از تامین کنندگان خواسته است تا پایان سال 2020 با پشتیبانی از اینترنت 5G 75 میلیون آیفون بسازند. آیفون های جدید طراحی متفاوتی از مدل های موجود در بازار دارند و در اندازه های مختلف ارائه می شوند ، مانند iPad Pro که دارای گوشه های زاویه دار است. جزئیات دیگری در مورد ظاهر آیفون های جدید در دسترس نیست.

طبق اطلاعاتی که قبلاً اعلام شد ، آیفون 12 و آیفون 12 مکس به ترتیب دارای صفحه نمایش 4.5 و 1.6 اینچی هستند و آیفون 12 پرو دارای دو مدل 1.6 اینچی پرو و 6.7 اینچی پرو مکس است. انتظار می رود هر دو مدل آیفون پرو حاوی حسگرهای LiDAR باشند و تجربیات جدید واقعیت افزوده را ارائه دهند.

طبق گفته بلومبرگ ، هر چهار مدل آیفون از صفحه نمایش OLED استفاده می کنند که نسبت کنتراست بهتری را در مقایسه با صفحه نمایش LCD آیفون XR و آیفون 11 ارائه می دهند.

علاوه بر آیفون ، اپل پاییز امسال مدل های جدید iPad Air ، صفحه اصلی ، هدفون و دو مدل جدید Apple Watch را روانه بازار خواهد کرد. گفته می شود که آیپد ایر جدید همانند آیپد پرو دارای حاشیه باریکی در اطراف صفحه نمایش است و پنل های خانگی جدید نیز دارای ابعاد کوچکتر و مقرون به صرفه تری هستند.

از دیگر محصولات اپل می توان به ردیاب های هوشمند اشاره کرد. طبق شایعات قبلی ، سری جدید ردیاب های هوشمند شرکت اپل به نام AirTag در دست ساخت است و مشخص نیست که سازنده آن را امسال معرفی کند یا خیر.

بلومبرگ همچنین ادعا می کند که یکی از دو مدل ساعت هوشمند جدید قابلیت های بیشتری نسبت به سری 5 Apple Watch دارد و مدل دیگر با قیمت پایین تری ارائه می شود که می تواند جایگزین اپل واچ سری 3 و ساعتهای ارزان قیمت شود.

سایر محصولات جدید اپل شامل نسخه جدیدی از دستگاه پخش جریانی Apple TV است که شامل کنترل های قابل ردیابی پیشرفته ای است که مانند آیفون در صورت از دست دادن قابل مشاهده است. این محصول احتمالاً در سال 2021 معرفی خواهد شد.

منبع خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.