اولین پرواز هواپیمای بدون سرنشین ایرباس

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

اولین پرواز هواپیمای بدون سرنشین ایرباس

۶۵ بازديد


Airbus VSR700 پهپادی است که اولین مدل آن نمونه اولیه بود که به مدت 10 دقیقه در فرانسه پرواز کرد.

براساس هلیکوپتر Guimbal Cabri G2 ، این دستگاه در نوامبر سال 2019 اولین پرواز خود را انجام داد و برای بدست آوردن مجوزهای لازم پرواز ، آن را با یک کابل 30 متری به زمین گره زد.

Airbus VSR700 به عنوان یک هواپیمای دریایی سنگین مجهز به سنسورها و تجهیزات نجات بسیاری تولید شد. این دستگاه می تواند کارهای بسیاری از جمله نرم افزارهای جاسوسی ، هدف ، شناسایی (ISTAR) ، جنگ ضد زیر دریایی (ASW) ، جنگ پشت بام (ASuW) ، امنیت دریایی و جستجو و نجات (SAR) را انجام دهد.

این هواپیمای بدون سرنشین با سوخت دیزل / جت 6.2 متر طول دارد و می تواند یک فروند هلیکوپتر با اندازه کامل را روی ناوچه ها و کشتی های جنگی با ابعاد مشابه کار کند و می تواند تا 8 ساعت با بار کامل پرواز کند. حداکثر سرعت این پهپاد 80 کیلومتر در ساعت و سقف پرواز آن 6000 متر است. علاوه بر این ، محصول جدید ایرباس مجهز به اویونیک ویژه و سیستم کنترل پیشرفته پرواز است.

ایرباس VSR700

به گفته ایرباس ، برنامه آزمایش پرواز سال آینده و در دریا ادامه خواهد یافت تا اجازه داده شود بدون نیاز به خلبان به صورت خودکار حرکت کند. برونو یون ، مدیر عامل شرکت هلیکوپترهای ایرباس ، اعلام کرد:

"پرواز آزاد هلیکوپتر VSR700 یک گام اساسی است که به آزمایش های دریایی در اواخر سال 2021 به عنوان بخشی از یک مطالعه آینده هواپیماهای بدون سرنشین فرانسه منجر می شود." با تشکر از برنامه فرانسوی PlanAero ، این برنامه فناوری UAV را با استفاده از دو نمونه اولیه و یک وسیله نقلیه محرکه توسعه داده است.

بسیاری از شرکت ها بر روی هواپیماهای بدون سرنشین فعالیت می کنند و پیشرفت به گونه ای در حال پیشرفت است که گفته می شود Skyborg جت جنگنده F-16 را جایگزین آن می کند.

https://nouw.com/khateaval/the-first-flight-of-an-airbus-drone-heli-37387250

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.