Samsung Galaxy A51 بهترین گوشی میان رده

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

Samsung Galaxy A51 بهترین گوشی میان رده

۶۲ بازديد

شرکتی به نام Omdia ، متخصص تجزیه و تحلیل بازار دستگاه های تلفن همراه ، آمار جالبی را در مورد پرفروش ترین تلفن های هوشمند با دستگاه های میان رده در نیمه اول سال 2020 منتشر کرد. به گفته رسانه ، آیفون 11 اپل پرفروش ترین گوشی هوشمند میان رده است که این نشان می دهد که حتی کاربرانی که به دنبال محصولات میان رده هستند آیفون های اپل را انتخاب می کنند.

این شرکت در گزارشی اعلام کرد که اپل در نیمه اول سال 2020 حدود 37.7 میلیون آیفون 11 فروخته است. در حالی که تعداد فروش آیفون 11 خیره کننده است ، مقام دوم متعلق به سامسونگ گلکسی A51 است که در مدت مشابه 11.4 میلیون دستگاه فروخته است. با یک مقایسه ساده می توان تفاوت 26 میلیون در فروش تولیدکننده را مشاهده کرد.

با این حال ، این فروش باعث شده است که Samsung Galaxy A51 بهترین فروش گوشی هوشمند میان رده آندروید در نیمه اول سال 2020 باشد. رسانه ها همچنین لیستی از 10 تلفن هوشمند پرفروش در نیمه اول سال 2020 را منتشر کردند. اما فقط یک محصول از سامسونگ در این لیست دیده می شود.

در جایگاه های سوم و چهارم دو محصول شیائومی قرار دارند ، ردمی نوت 8 با فروش 11 میلیون دستگاه و ردمی نوت 8 پرو با فروش 10.2 میلیون دستگاه. با این وجود علاوه بر مقام اول ، اپل با محصولاتی مانند iPhone SE 2020 ، iPhone XR و iPhone 11 Pro Max در رده های پنجم تا هفتم قرار دارد. در نیمه اول سال 2020 ، فروش سه محصول ذکر شده به ترتیب 7.8 ، 8 و 7.7 میلیون واحد بوده است.

در رده های هشتم و نهم دو محصول دیگر شیائومی قرار دارند ، ردمی 8 e با فروش 3.7 میلیون و ردمی 8 با فروش 8.6 میلیون دستگاه. آیفون 11 پرو نیز با فروش 7.6 میلیون در رتبه 10 قرار دارد. لیست منتشر شده شامل پرفروش ترین گوشی های میان رده در نیمه اول سال 2019 نیز می باشد که می توانید آنها را با لیست فعلی مقایسه کنید.

با مقایسه این دو لیست ، می توان دریافت که سامسونگ با وجود فروش بسیار خوب گلکسی A51 ، از همان دوره در سال 2019 رنج برده است. زیرا در آن زمان 4 محصول سامسونگ در لیست 10 تلفن هوشمند پرفروش قرار داشتند. دلیل کاهش فروش محصولات سامسونگ ممکن است به دلیل شیوع کرونا و در نتیجه کمبود تلفن های هوشمند سامسونگ در بازار باشد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.