ساعت مچی Ultimate Action-Hero

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

ساعت مچی Ultimate Action-Hero

۲۳ بازديد
معروف ترین ستاره های اکشن هالیوود به چند دلیل معروف هستند: انفجار انبوهی از افراد بد با هیچ چیزی جز ماهیچه های عظیم خود ، به آرامی از انفجارها دور می شوند و ساعت هایی از پانرای می پوشند. در حقیقت ، برند ساعت ایتالیایی موفقیت خود را مدیون ستارگان اکشن است.


معروف ترین ستاره های اکشن هالیوود به چند دلیل معروف هستند: انفجار انبوهی از افراد بد با هیچ چیزی جز ماهیچه های عظیم خود ، به آرامی از انفجارها دور می شوند و ساعت هایی از پانرای می پوشند. در حقیقت ، برند ساعت ایتالیایی موفقیت خود را مدیون ستارگان اکشن است.

قبل از اینکه سیلوستر استالونه هنگام فیلمبرداری از نور روز 1996 در بوتیک Panerai وارد شود ، ساعت ها تقریباً ناشناخته بودند. تامین کننده قدیمی نیروی دریایی ایتالیا فقط چند سال زودتر ، در سال 1993 ، فروش ساعت به غیرنظامیان را آغاز کرده بود. پس از معرفی اولیه قطعات ، استالونه آنها را به عنوان هدایای مهمانی به همتایان معروف خود و مانند آرنولد شوارتزنگر تقسیم کرد.


جذابیت آنها به عنوان یک ساعت قهرمان اکشن غیرقابل انکار است: برای شروع ، آنها عظیم هستند-بهتر است به بازوی گوشتی محکم ببندید. از زمانی که استالونه آنها را به بقیه جهان معرفی کرد ، ساعت های Panerai در اطراف هالیوود آویزان شده است. بنابراین البته دواین جانسون با Panerai بسیار آشنا است: او ساعت های مارک را در Fast Five و G.I. پوشیده است. جو: تلافی. اکنون ، او یک زن و شوهر در مجموعه شخصی خود دارد. همچنین در این هفته ، انرژی بزرگ ترسناک در NBA Draft.

چتر دریایی کریستال کیو نیشیکوری G-Shock CasiOak

این هفته برنده عنوان بهترین ساعت مچی شده اید؟ چتر دریایی کریستالی نیشیکوری! نمی توان آن را شکست داد این یک ساعت جی شاک از برند کاسیو با لمس های لوکس است: تمام نشانگرهای ساعت دقیقاً با دست نقاشی شده اند. نوار و قاب ساعت شفاف است - مانند همنام آن - و تم آبزی خود را در کل حفظ می کند. صفحه رنگارنگ و خال دار قرار است فیتوپلانکتون را منعکس کند ، یک میان وعده محبوب ماهی.

مارینا Panerai Luminor دواین جانسون

جانسون از نمادین ترین مدل Panerai ، PAM1312 استفاده می کند. او تعدادی از این مارک را دارد - از جمله یکی در رنگ رزگلد - اما این آخرین نسخه کلاسیک است ، که مستقیماً از نسل قبلی استالونه خریداری شده است.

کارتیه سانتوس Cade Cunningham

به بخش پیش نویس مسابقات ساعتهای هفته NBA 2021 خوش آمدید. شماره یک ، کید کانینگهام ، که به دیترویت پیستونز رفت ، با لوکا دونچیچ مقایسه کرده است ، اما از لحاظ نظری ، او سایه هایی از… اوبی تاپین ، دانشجوی سال دوم نیکس را نشان می دهد. (متأسفیم ، طرفداران پیستونز.) تاپین نیز مانند کانینگهام ، در درتفت سال گذشته از یک کارتیه سانتوس سفارشی و درخشان استفاده کرد. کارتیه اولین ساعت مچی مردانه را ساخت ، بنابراین برای اولین انتخاب کلی مناسب است.

Hublot Classic Fusion اسکاتی بارنز

بازیکن جدید تورنتو رپتور بارنز مچ یک قهرمان دارد - مخصوصاً برنده اخیر فینال ، کریس میدلتون. میدلتون در ساعت قهرمانی میلواکی باکس چندین بار از همان ساعت ، Hublot Classic Fusion استفاده کرد. بارنز یکی از تنها بازیکنانی بود که از ساعت مچی کلاسیک سرد استفاده نکرد. علاقه مندان به تماشا در همه جا از این انتخاب هیجان زده هستند.

ASAP Ferg’s Rolex Day-Date

فرگ به طور مرتب از دو ساعت استفاده می کند: Jacob & Co. Five Time Zone و این Rolex Day-Date. او در ویدئویی با GQ توضیح داد که این ساعت همان چیزی است که او هنگام استفاده از "گند بزرگسالان" می پوشد. Day-Date دقیقاً به همین منظور ساخته شده است. Ferg's Day-Date به هیچ وجه از بین نمی رود ، یخ نمی زند ، سیاه نمی شود یا سفارشی نمی شود. فرگ آن را "تاریخ روز ساده رولکس جین" خود می نامد. دقیقاً همانطور که باید باشد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.