■ خريد شركت Spaces توسط اپل

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

■ خريد شركت Spaces توسط اپل

۶۸ بازديد

Spaces همان شركتي است كه براي آزمايش واقعيت مجازي و بدون محدوديت در حركت ، شبيه به آنچه Void در دوران قبل از Corona پيشنهاد كرده است ، كار كرده است.

اين شركت در آن روزها از DreamWorks جدا شد و اولين پروژه آنها يك بازي VR با مضمون Terminator با حداكثر چهار بازيكن بود. اما نكته جالب در مورد اين بازي ، رديابي چهره است كه تفاوت آن بين بازي هاي اين شركت و ساير بازي هاي واقعيت مجازي است.


قبل از شروع بازي Spaces ، صورت شما با دوربين ديواري اسكن مي شود. سپس اطلاعات چهره شما درباره شما در بازي پوشانده مي شود ، بنابراين بازيكنان در دنياي مجازي كاملاً با شما بازي مي كنند.

اين ويژگي ممكن است كاملاً دقيق نباشد ، اما ويژگي خلاقانه و اعتياد آور به تجربه بازي مجازي VR اضافه مي كند.


در طول همه گير جهاني كروناويروس ، اسپيس ها مجبور شدند تجارت هاي دنياي واقعي خود را تعطيل كنند و تلاش هاي خود را براي ماندن در بازار تجارت تنظيم كنند ، كه در نهايت همه آنها ناكام ماندند. اما او از فناوري اسكن چهره استفاده كرد و بستري را ايجاد كرد تا يك نماد مجازي و يك حضور مجازي با چهره خودش جمع كند.


با توجه به علاقه اپل به اسكن چهره و نمايش گليف هاي متحرك ، به نظر مي رسد كه اپل مسير صحيحي را براي خريد Spaces انتخاب كرده است.

ممكن است شما از تيم Spaces استفاده كنيد تا تلاش هاي فعلي خود را در فضاي VR / AR به طور گسترده انجام دهيد ، يا از فناوري آنها براي تقويت FaceTime با كاراكترهاي مجازي استفاده كنيد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.