یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید.

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید.

۳۸ بازديد

برای سهولت بخش برنامه ریزی ، ما بهترین روش هایی را که می خواهید هنگام تدوین استراتژی برای بازاریابی از طریق ایمیل خود در نظر بگیرید ، برجسته کردیم.

مخاطبان خود را تعریف کنید

مهم نیست که چه چیزی می فروشید ، باید ایده روشنی از مخاطبان خود داشته باشید تا بتوانید به طور موثر با آنها ارتباط برقرار کنید. Mailchimp به شما امکان می دهد کمی عمیق تر شوید و کاربران را در بین مخاطبان تقسیم کنید ، بنابراین می توانید برای آنها ایمیل شخصی و هدفمندی بفرستید که به افزایش تعامل ، ایجاد روابط قابل اعتماد و ایجاد بازگشت سرمایه بیشتر کمک می کند.

منابع ثبت نام

برخی از با ارزش ترین داده هایی که فرم ثبت نام شما ارائه می دهد نحوه و مکان ثبت نام مشترکان در لیست شما است. اگر مشاغل تجارت الکترونیکی هستید و فروشگاه خود به Mailchimp متصل است ، دانستن اینکه مشتریان شما به چه مکانی به لیست شما پیوسته اند ، می تواند ایده بهتری درباره نحوه برقراری ارتباط با آنها و اینکه ممکن است بخواهید تلاش های بازاریابی خود را در آینده متمرکز کنید ، به شما ارائه دهد.

بخشها و گروهها

پس از شناسایی مجموعه های کوچکتر از افراد در بین مخاطبان بیشتر ، قادر خواهید بود گروه ها و بخشهایی را برای ارسال ایمیلهای مرتبط و شخصی تر به گیرندگان خود ایجاد کنید - و هرچه کمپین بیشتر مرتبط باشد ، نتایج بهتر است. مواقعی وجود دارد که می خواهید به کل لیست خود ارسال کنید ، اما با تقسیم بندی کاربران و استفاده از ابزار تقسیم بندی Mailchimp می توانید نرخ کلیک و سفارشات تجارت الکترونیکی را که کمپین های شما ایجاد می کند ، به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

تصمیم بگیرید چه چیزی بنویسید

اکنون که دانستید برای چه کسی می نویسید ، وقت آن است که به محتوای خود فکر کنید. می خواهید به مخاطبان خود چه بگویید؟ استراتژی بازاریابی محتوای شما چیست؟ شما می خواهید ایمیل هایی را با هدف ارسال کنید که در واقع با مشترکان شما صحبت می کنند ، بنابراین همیشه به خاطر داشته باشید که آنها برای چه کاری وارد سیستم شده اند.

فرکانس و اهداف ارسال خود را تعیین کنید

در مورد اینکه هر چند وقت یک بار باید به مشتریان خود ایمیل بفرستید هیچ چیز اساسی نیست ، اما اگر زیاد ارسال کنید ، مشترکین شما احتمالاً آنچه را برای گفتن شما تنظیم می کنند یا اشتراکتان را به طور کلی لغو می کنند. برخی از کاربران که وبلاگ یا وب سایت خبری را اداره می کنند ممکن است تصمیم بگیرند که به روزرسانی های روزانه را به مشترکان خود ارسال کنند ، در حالی که کاربران دیگر فقط دو بار در ماه ارسال می کنند تا مشترکان از ایمیل های خود هیجان زده شوند. انتخاب کنید که کمپین ایمیل خود را با سرعت خود بفرستید و نرخ لغو اشتراک و نرخ کلیک را بررسی کنید تا در صورت لزوم فرکانس را تنظیم کنید.

برنامه ریزی کنید

یکی از راه های اطمینان از ادامه مسیر ، ایجاد تقویم محتوایی برای برنامه ریزی کمپین ها ، پست های وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

برنامه بازاریابی ایمیل شما به صنعت ، انواع محتوایی که ارسال می کنید (استراتژی بازاریابی محتوا) و فرکانس ارسال شما بستگی خواهد داشت.

outlook چیست؟

مایکروسافت اوت‌لوک (Microsoft outlook) برنامه ای است که برای دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی استفاده می شود. اما این نرم افزار، ابزارهای مختلف را نیز دارد که میتواند در مدیریت شخصی بسیار کارآمد باشد.اما مهمترینِ کاربرد آن داشتن بستری برای رد و بدل کردن ایمیل و نامه های الکترونیکی است. برنامه اوت لوک به دو شکل عرضه شده استoutlook express که همراه با ویندوز نصب می شود و مایکروسافت اوت‌لوک که در مجموعه microsoft office قرار دارد.

Outlook.com سرویس رایگان ایمیل در نسخه ی وب است. این وب سایت به شما اجازه میدهد بدون پرداخت هزینه از امکانات مدیریت ایمیل ها استفاده نمایید. با ورود به سایت outlook می توانید نسبت به ساخت یک حساب کاربری جدید یا مدیریت حساب قبلی خود اقدام نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.