هواوی و هدفون FreeBuds Studio

من کارم فنی هست و دوست دارم که مطالبی که به ذهنم میرسه درباره کارهای مختلف بنویسم.

هواوی و هدفون FreeBuds Studio

۵۹ بازديد


یکی از این محصولات هدفون با کیفیت بالا روی تلفن بی سیم بود که هواوی آن را به عنوان FreeBuds Studio معرفی کرد. هدفون ها به ویژگی های خوبی مانند لغو نویز فعال مجهز شده اند و برای رقابت با نام های معروف بازار هدفون از جمله Bose ، Senhheiser و Sony طراحی شده اند.

این سیستم لغو نویز فعال با کمک 4 میکروفن بسیار حساس در اطراف خود نویز محیط را با دقت بالا تشخیص می دهد تا بهترین کاهش صدای محیط را فراهم کند. علاوه بر این ، دو میکروفون دیگر برای دریافت صدای کاربر در Huawei Freebuds Studio وجود دارد.

تنظیمات مختلفی برای هدفون های هواوی وجود دارد که می تواند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. یک حالت خاص که حداکثر قدرت را برای خلاص شدن از شر سر و صدا استفاده می کند حتی در محیط های پر سر و صدا مانند قطار یا هواپیما ، فقط موسیقی به خوبی شنیده می شود. حالت عادی برای مکان هایی مانند کافه ها و رستوران ها و در آخر حالت آرامش بخش برای محیط های آرام مانند موزه یا گالری.

در این مراسم از جدیدترین ساعتهای هوشمند هواوی هم رونمایی شده است. اگر قصد دارید یک ست خوب از ساعت هوشمند هواوی و هدفونهای هواوی داشته باشید می توانید اینجا کلیک کنید و در سایت کوک باش انواع ساعتهای هوشمند را برای خرید انتخاب کنید.

هدفون FreeBuds Studio با بازوهای استیل به ضخامت 7 میلی متر مجهز شده و از مواد نرم و راحت برای بالشتک های گوش استفاده می کند. این هدفون همچنین دارای کنترل های لمسی است که می توان با دو بار ضربه زدن موسیقی را شروع یا متوقف کرد.

انگشت خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا آهنگ بعدی یا آهنگ قبلی را پخش کنید و انگشت را به بالا و پایین بکشید تا میزان صدای موسیقی در حال پخش تنظیم شود. همچنین با برداشتن هدفون از روی سر ، موسیقی قطع شده و روی سر قرار می گیرد ، دوباره شروع به پخش می کند.

مشخصات فنی Huawei FreeBuds Studio

Huawei FreeBuds Studio قول می دهد از نظر کیفیت موسیقی پاسخ 48KHz RF داشته باشد. این هدفون از درایورهای 40 میلی متری دینامیک استفاده می کند و همچنین از صدای 24 بیتی پشتیبانی می کند. در نتیجه با هدفون Huawei FreeBuds Studio می توانید از گوش دادن به فایل های صوتی با کیفیت بالا لذت ببرید.

این هدفون هواوی از تراشه Huawei *******n A1 استفاده می کند که در بلندگوی بی سیم FreeBuds Pro نیز وجود دارد. به همین دلیل می توان انتظار داشت که FreeBuds Studio عملکردی مشابه FreeBuds Pro از نظر کیفیت صدا و حذف صدا داشته باشد.

این هدفون قادر به انتقال صدا با سرعت 960 کیلوبیت بر ثانیه است که بسیار بالاتر از بهترین موسیقی رایج است. طبق گفته هواوی ، این هدفون می تواند با پرچمداران مارک های دیگر از جمله هدفون Bose Noise Canceling 700 و پرچمدار سونی رقابت کند.

هدفون Huawei FreeBuds Studio از بلوتوث نسخه 5.2 با دو آنتن برای افزایش دامنه آنتن استفاده می کند. هواوی می گوید این هدفون می تواند به طور یکپارچه بین دستگاه های مک ، ویندوز ، اندروید یا iOS جابجا شود و حتی اگر دستگاه پخش را در کیف قرار دهید ، به خوبی متصل می شوند.

هدفون های جدید هواوی از نظر دوام باتری نیز عملکرد خوبی دارند و می توانند تا 24 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کنند و با تنها 10 دقیقه شارژ باتری ، استودیوی FreeBuds می تواند تا 8 ساعت موسیقی گوش کند بدون سیستم حذف نویز. از سوکت شارژ USB Type-C برای شارژ هدفون جدید استفاده می شود و همچنین می توان از شارژرهای جدید در بازار برای شارژ سریع هدفون استفاده کرد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.